Belangrijke melding VAN 3 TOT EN MET 22 AUGUSTUS WORDEN ER GEEN BESTELLINGEN VERZONDEN. NA 22 AUGUSTUS WORDEN LOPENDE BESTELLINGEN VERZONDEN. Voor actuele voorraad, aanvraag offerte en afhalen materialen kunt u het beste langskomen in de showroom te Lemmer tijdens openingstijden ( google ) Door de enorme vraag kunnen bestellingen van 5 tot wel 15 werkdagen duren. Afhankelijk van lopende voorraad. Hou hier rekening mee met bestellen.

Conform de wetgeving bescherming van persoonsgegevens bieden wij jou ons Privacy & Cookie beleid aan. Dit beleid geldt voor alle services die wij als bedrijf verlenen.

OK
0
  • Gratis verzending vanaf € 750,-

Ruilen en Retourneren

Ruilen en retourneren

Het overkomt ons allemaal wel eens, je bestelt het verkeerde artikel. Bij Airco Lemmer kun je het product ruilen als je dat binnen 14 dagen na aankoop aan ons meldt, dit kan middels het online ruilen en retour formulier. Hoe werkt dat ? Dat zetten we hieronder voor je op een rijtje.

  • Het te ruilen product is een product uit ons standaard airco assortiment en niet speciaal voor u besteld.
  • Het product moet via het online ruilen en retour formulier worden aangemeld, zonder dit volledig ingevulde formulier kunnen we je aanvraag niet in behandeling nemen.
  • Na akkoord van ons kan het product retour worden gestuurd, waarvan jezelf de retour kosten betaald !
  • Retour adres: Airco Lemmer, Afd. Klantenservice, Taanderij 4, 8531 WD in Lemmer.
  • Zodra wij je product hebben ontvangen zullen wij deze contoleren en omruilen. Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor ruiling in aanmerking.
  • Het product word gecrediteerd of verrekend met uw nieuwe bestelling.

Retourneren

Bij het retour sturen van producten die wij je conform je bestelling hebben geleverd maar overcompleet zijn, gelden dezelfde regels als voor ruilen met die uitzondering dat we hiervoor behandelingskosten met een minimum van 15% van de oorspronkelijke factuurwaarde doorberekenen. De volgende producten kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden:

  • Producten die speciaal zijn besteld en niet in ons standaardprogramma zijn opgenomen.
  • Producten waarvan de verpakking geopend/beschadigd zijn.
  • Producten die beschadigd of incompleet zijn.